skit-telefon!!

Nu måste jag ta mig ned på Expert imorgon igen för att lämna in min telefon.. Ifjol jävlades det hela tiden.. så fort jag fick tillbaka telefonen var det något fel på den, tex att den itne gick att starta osv.. Jag har klarat mig hufsat med den nya jag fick men nu är även denna paj! Det började i fredags då den hängde upp sig då jag försökte ringa Simon. Den reagerade inte på någonting så jag var tvungen att plocka ut batteriet.. Den högra knappen som man "går tillbaka" på fungerar inte över huvudtaget och iböand slåt högtalaren på av sig själv då man pratar i telefon..  Är ite mer som jävlas också och eftersom svärfar varit snäll nog att åka hit med mina gamsla kvitton sen de föregående inlämningarna så kan jag  lämna in  telefonen redan imorgon!. Eller lämna in.. Jag ska fan ha en annan modell nu.. för nu har jag lämnat in den tillräckligt många gånger för att det skall vara begogat att byta ut den..

Kommentarer
Postat av: Maria

Störigt! Är det samma sony-ericsson som vi hade lika av? Min klatrade ju jämt också=/

2010-05-26 @ 22:09:24
URL: http://mizty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0