Valborgfirande

I fredags lämnade jag in min hemtenta.. Jag höll inte på att ta mig in på skolan för de var låst nästan överallt på grund av helgen.. Efter inlämningen drog jag och Simon ned på stan för att HAN skulle hitta nåt nytt att ha på sig.. Vi hade tänkt åka ned på Campus för att se deportees så han var på jakt efter någon vamrare tröja. Det blev dock bara jag som shoppade. Fyndade bland annat lite på Monkis rea och eftersom Simon inte hade något leg fick han blev det bara jag som besökte systemet.
     Väl hemma lagade vi till fläskfilé, kroketter, sallad och bea! Mums! Till efterätt blev det Almondys kalastårta. Den var faktiskt ritkigt god så den rekommenderar jag :) Efter middagen blev det en snabb dusch och då jag äntligen kunnat bestämma vad jag skulle ha på mig drag vi vidare hem till Stina. Där återfanns bland annat Therese och Carro, Micke, Nicklas, Per och KP. trevligt sällskap och Per stod för underhållningen med något som jag tror var rövarhistorer ;) Även på våningen ovanför var det fest så de kom och gick folk mellan vaningarna lite till och från.. Då folket började ta på sig skorna för att dra ut på krogen lunkade jag och simpan hemåt.
..Inte en enda smällare har jag smällt!
     Under gårdagen slog jag och älsk på stort med Oxfilé, potatisgratäng med getmese och rödvinssås! Eftr middagen blev det bara till att hänga framör tv:n . Vi såg bland annat City Island - en film med Andy Garcia.. Den var faktiskt riktigt bra så den rekommenderar jag varmt! En lite smårolig drama som var väldigt lättsam att se. 

    

Kommentarer
Postat av: Lina

ja filmen var riktigt bra..=)

2010-05-03 @ 11:49:11
URL: http://zincriosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0