Tiden bara rinner iväg..

Så var det måndag igen då! Det är helt galet vad fort veckorna går.. Tänk att redan har mittan av oktober passerat.
     I helgen har jag bara jobbat på att bli kvitt min förkylning. Det vill säga; sovit länge, käkat vitlök och druckit en himla massa vatten. Har fått en sån där trevlig slemhosta så då gäller de att rensa strupen! Jag bet dock ihop igår och tog en sväng till tvättstugan.. Man kan ju inte vända underkläderna ut och in hur många gånger som helst! Jag fattar däremot inte varför de inte finns torkskäp i tvättstugan. Det tar ju hur lång tid som helst att torka kläderna i "torkrum".. 
  

Idag har jag pysslat en del med planering av höstlovet på jobbet.. Jag känner mig lite  smått lostt för ajg har ingen störe aning om  hur jag ska lyckas pussla ihop alla uppgifter samtidigt som mindre än helften av peronslen kommer att närvara den veckan.. Jaja! det löser sig nog! Precis som bristen på lyxheleägg till morogndagen gjorde!  (Jag hade tydligen bara beställt 5kg fastän jag behövde drygt 35 till imorgon..)

Kommentarer
Postat av: Simpan

Kan man få beställa 35kg kramar tills på fredag?

2010-10-18 @ 23:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0