Ja, vad säger man?

Suck. Vilken besvikelse. Om det kommer fram att någon av mina vänner röstat på SD så är vi INTE vänner längre!! Tycker förstås att det är trist att det inte blev en RödGrön regering heller.. Hoppades verkligen på det, men jag vet itne om  det är jag eller alla alliansens väljare som missat något!?..och på tal om politik så sitter jag och tittar på trean där de visar New York-fruar?!.. Tydligen gillar inte hemmafrun eller hennes bortskämda hund socialdemokrater.. Vilket nästan känns lite skönt med tanke på de kommentarer hon hunnit med att fälla så här långt in i programmet.. Programmet har dock några charmiga karaktärer som man kan skratta gott åt.
     Jag har i alla fall haft en myshelg med älsklingen igen! Vi tog vårt ansvar och gick på Bibblan och förtidsröstade i lördags men sen har det mest varit mys framför tv:n med bland annat valvaka och film. 
     Blev en lång dag på jobbet med.. Började strax efter sju och slutade strax innan sex.. Men det har man väl förhoppningsvis igen en annan gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0