Köping

Då ska vi se! Vi gör väl ett nytt försök att ta tag i den här bloggen! Jag har ju trots allt en hel del tid över att lägga..
     För er som missat det så bor jag numera i Köping. Yes, "En anna del av Köping" det är precis där! Jag jobbar som kostchef i kommunen sen fyra veckors tillbaka. Jag har gått dubbelt fram till i fredags så nu ahr jag gjort två dagar på egen hand.. Det är mycket att ta in men det känns som att dfet komemr att gå bra. Jag har bra personal och kollegor så:)
     Till helgen blir det nog en tripp till Stockholm. Jag har iaf bokat in ett besök hos kusin-vitamin och sen får vi se om Hanna och Emil orkar umgås med oss annars får vi hitta på något annat. Jag har iaf ingen lust att sitta hemm ai lägenhet som helgen som passerade.. Jag höll på att surra ihjäl pappa då  han ringde för jag hade så litet att göra.. Han var väl i för sig rätt ensam han med eftersom mamsen var nere i Stockholm på tjejmilen.  (Hon hade dock inte tid att träffa mig så jag åkte inte dit något).. Det tar ju bara 1 timma och 20 minuter med tåget mellan Köping och huvudstaden.. Sen tar det bara 20 minuter till Västerås också, så jag ahr tjatat på Simon om att söka jobb där alternativt i Stockholm så vi kan skaffa ett boende tillsammans i Västerås..

Nu ska jag kika på Biggest Loser.. Emelie i grönt verkar helskön!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0