Mjölk är livet!!

Jag blir så j*vla less!!
Av någon anledning verkar vår mjölkleverantör på jobbet vilja slippa oss som kunder.. Jag tror det är 3 eller fyra av de fem senaste leveranserna som det varit fel på nu.. Leverar de inte fel antal så, får man fel grejer alternativt produkter med orimligt korta bäst-före-datum på.. Det händer också att man beställer hem varor som leverantören "nollar" utan att höra av sig.. Så då står man där utan grädde, yoghurt eller vad de nu kan vara.. Aja tur man fått hem en himla massa krossade tomater och majskorn att drya ut maten med istället ;)
     Jag har suttit och kikat lite på Em-kvalet ikväll.. Kom på mig själv vid Zlatans andra mål med att sitta och applådera.. Kände mig lagomt töntig där jag sat ti min ensamhet! 
     Första lönen landade på kontot idag.. av någon anledning hade de bara dragit 25% i skatt, så nästa månad kommer de att dra 43% för att kompensera..(gissar jag).  Lite drumligt av dem på lönkontoret kan jag tycka.. Känns ju lite sådär att halva lönen försvinner iväg till staten/landstinget.. Men men, rätt ska vara rätt!

Kommentarer
Postat av: Freddan

Jippi, min favoritblogg är tillbaka igen ser jag! Nice :-)

2010-09-08 @ 20:32:14
URL: http://byllas.blogg.se/
Postat av: Lina

Härligt. att du é tillbaka... SAKNAR DIG GUMZ!!! Puss och kram

2010-09-09 @ 18:14:56
URL: http://zincriosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0