Hej, hej! Hallå dagboken!

Okej. vi gör ett sista försök!

Få se.. Vad händer i mitt liv för tillfället?

1. Jag surar fortfarande över att jag bor själv.
Simon bor ju som kanske bekant i Stockholm och jag här, i lilla Köping. Visst det händer kanske inte mycket i den här stan, men jag gillar närheten till allt! Ännu har vi inga direkta planer på gemensam flytt men vi får väl se vad som händer.. Det verkar ju som att det blir jag som får byta stad om det ska hända något i alla fall.. Så med tanke på att en annan en fortfarnade är ganska ny på jobbet får det nog vänta ett tag..

2. Stressigt på jobbet
Ja.. Iaf då det kommer till att försöka få in alla lön och medarbetarsamtal på schemat innan den 8:e april.. Mycet tid är redan uppbokad och då ingen har tid med mig innan två blir det lite snoigt att få ihop allt.. Ingen vill ju heller sitta och ha medarbetarsamtal kvällstid.. Så önska mig lycka till!

3. Utlandsresa bokad!
Japp. 18:e maj drar jag, resten av familjen Borgström samt döttrarnas pojkvänner till Gran Canaria. Jag har inte fått beviljat ledigt än men eftersom resan redan är bokad och betald har inte Pia mycket till val ;)
Det ska hur som helst bli toppenskönt att få komma iväg en sväng till förhoppningsvis massvis med värme, sol och bad! .. och framförallt samester!!!

4. Hemresa över påsken!
Jag och simon har bokad flyg så det blir en liten tripp till Kramis under ledigheten. Skall blir skönt att få komma hem en sväng må jag säga. Jag hade absolut kunnat täna mig att flytta hem om det fanns jobb och simpan gick med på det.. 


Nä men det var väl de!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0