På heltfart i Sthlm

Det blev till att slänga sig på cykeln i fredags för att hinna med tåget till Stockholm..
    Jag kom iväg 13:35 och fick stå hela vägen i hallen/dörröppningen eller vad det nu kallas.. Jag trängdes med ett gäng 40-åriga karlar på affärsresa med allt vad det innebär. 
    Inne på centralen var det också sjukt mycket folk. Jag stod i kö ett bra tag inne på Pressbyrån bara för att bli ivägskickad till en anna pressbyrå eftersom det jag köat på inte fyllde på SL-kort.. Suck.. Bara att byta kö!
    Väl framme i Kista kom Simon och mötte upp mig.. <3!! Han som skulle tillbaka en sväng in på jobbet fick ta hand om min väska medan jag spanade i affärer.. Hittade dock ingenting..  Isället fick det bli käk på Food Court och Bio då Simon kom ifrån.. Kvällen avslutades med färska jordgubbar. grädde och glass samt en klassiker ?! "Cube" från -80 någonting!

På lördagens vankades det bowling med Erik och Isabelle men det blev en tripp till Kista först för inhandling av lite alkohol och kläder.. Det var en kassa öppen inne på bikbok fastän de hade tre personal igång.. Då jag tills lut fick för mig att räkna antalet kunder före mig i kön kom jag fram till elva stycken, och då hade jag ett helt gäng bakom mig..
 

Jag har iaf haft en jättemysig helg med trevligt sällskap!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0